Kun effektiv markedsføring! – Få nye kunde- og leads

Er du i en virksomhed, som til dagligt har én af ovenstående problemstillinger – Så lad os hjælpe dig! Vi kan rådgive din virksomhed, hvor du skal markedsføres, hvordan det skal gøres, og hvor billigt det kan gøres.

For os handler det om at konvertere Jeres markedsføringskroner til salg, så det kan mærkes på bundlinien!

Betal kun pr. kunde

Vi kan tilbyde at arbejde ud fra princippet ”no cure – no pay”, altså ”Intet resultat – ingen betaling”. Det vil sige at vi, kun vil modtage betaling, når i får kunder / bestillinger i forretningen via os. Denne løsning har allerede givet os mange tilfredse kunder og giver jer 100% gennemsigtighed for hvad I betaler for.

Kun kvalificerede kunder

De kundeleads vi leverer, vil være rigtige kvalificerede kundeemne som er indstillet på at handle netop i din forretning. Vi finder kunder i købsprocessen, hvor kunden har et behov og aktivt har opsøgt at blive kontaktet. Derudover kvalificerer vi altid alle kundeleads, inden I modtager dem.

Modtag nye kunder

Vi arbejder på fuld tryk i mange brancher, og kan derfor sende jer kundeleads inden for kort tid. I samarbejde med jer definere vi, jeres mål. Kontakt os for at høre om mulighederne for netop jeres branche.

Hvad er et lead?

Du har sikkert hørt om “leads” og “leadgenerering”. Men ved du, hvad det betyder, og hvor vigtigt det er for din forretning? Her beskkriver vi, hvad leads og leadgenerering er, og hvordan du kan optimere chancen for at få flere og bedre leads til din forretning.

Betydning af ordet “Leads” er  kort og godt en henvisning til en potentiel kunde. Et lead indeholder typisk informationer om en potentiel kunde (såsom navn, e-mail, telefonnummer og andre info.) som er interesseret i din virksomhed. Det kan være, at vedkommende har tilmeldt sig dit nyhedsbrev, har oprettet sig som bruger og køber i din webshop, eller har besøgt dit website og har udfyldt en formular. Derved har vedkommende vist en interesse i din virksomhed og har givet dig sine kontaktoplysninger.

Et andet eksempel er, at det kan være en fra dit netværk, som har udvist en aktiv interesse i at blive kontaktet af virksomheden. Man taler om varme leads i forhold til kolde leads. Varme leads er mere tilbøjelige til at købe dine produkter end kolde leads. Du kan også få leads ved at udveksle visitkort, bruge sociale medier og ved ar blogge, men det vigtigste er, at du har en liste med kunder, der gerne vil kontaktes af dig.

Hvad med leadgenerering?

Leadgenerering er en metode, hvor man skaber en mere interesse omkring virksomhedens produkter og ydelser. Man har forskellige formål for leadgenerering. Fx at skaffe nye kundeemner eller at bygge en god database, der kan bruges til udsendelse af nyhedsbreve, og dermed kontinuerligt gøre opmærksom på sin virksomhed og sit produkt. En måde, at skaffe leads på, er at skabe dedikerede landing sider, hvis formål er, at en besøgende skal indtaste navn, tlf nr. og mail, så man senere kan henvende sig til vedkommende.

Formålet med denne form for landing side er ikke at sælge sit produkt, men at få et navn på besøgende, så man kan begynde at indlede en kunderelation. På denne landing side kan man fx give noget gratis væk. Det kan være en bog eller en video med lidt værdifuld information. For at man kan få fingrene i det gratis materiale, skal man derfor give sit navn.